2012. május 31., csütörtök

Farmer...

újrahasznosítva, ha már belejöttem :) Régóta őrizgettem a gyermekeim által kinőtt farmernadrágokat és most  eljött az ideje, hogy ne foglalja tovább a helyet a szekrényben:) Hanem új formában "életre" keljen.
Mégpedig táskaként :) A neten sok jó ötletet láttam mostanában ( is ) és ez motivált a varrásra.
Ezt a táskát készítettem egyenlőre, mert még van sok variációm e témában.
Ilyen lett! Kis egyszerű, mindennapos bevásárláshoz, figyeljünk a környezetünkre is. Természetes anyag, újrahasznosított nadrág és még jól is néz ki. :) Na csak azért vagyok ennyire tudományos, mert most tanuljuk németből a környezetünk védelmét és olyan sokszor írják, hogy bevásárláshoz vigyünk magunkkal textil szatyrot és ne vegyünk műanyag zacskót.
Ezzel természetesen egyet is értek, én már rég óta ezt teszem.
Na de térjünk vissza a varráshoz.

Egy népszerű blokk volt a kiinduló pont és ebből szabtam ki a formát. A fülekbe ripsz szalagot húztam.
Részletesebben megnézhetitek http://youtu.be/0qJsiQc6TIY
De böngészhettek itt az oldalamon  a youtbe sávomban is :)

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...