2012. augusztus 22., szerda

Kézzel varrok....

....:) Nézegettem a blogomat és rájöttem milyen régen varrtam már mást , nem csak táskákat. Ezek a zöld négyzetek már vártak egy ideje a sorukra és most...Összevarrtam egy téglalappá .   Még nem tudom, hogy függőlegesen vagy vízszintesen fog-e jobban mutatni.   De végül is mindegy, gyakorolni akartam a kézi tűzést és ugyebár....kellett hozzá valami varrható.               Anno , amikor megismerkedtem a foltvarrás világával a legjobban a quiltek tűzése fogott meg. Nagyon sokat gyakoroltam és többféle módszert kipróbáltam a kézi tűzésben amíg kialakult a saját stílusom. Mindig elbűvöl, ahogy varrás közben alakul formálódik a munka és a végén ....mennyire más, szebb. Nem véletlenül lett az egyik kedvenc technikám a Hawaii.
Hawaii korszakom  -at itt nézhetitek meg.

függőlegesen  beleszúrom a tűt......

áthúzom a cérnát és ....

alulról fölfelé ismét öltök ...és kezdem elölről

Látjátok nem nehéz, nincs semmi ördöngösség benne. Próbáljátok meg ti is...:)

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...