2012. augusztus 7., kedd

Táska variációk...

lila virágmintás anyagra. Mint említettem korábban , vettem egy pár darab maradék anyagot kedvező áron. Az egyik ezek közül ez a szép lila virágmintás. Rögtön megvarrtam az új mintám alapján. De! Maradt belőle még és más anyaggal megvariálva elkészítettem a kedvenc táska mintámmal is .
Neszesszer helyett pedig ezt a  vállra is akasztható kis táskát készítettem, mert bele is tudom tenni a  nagy táskába és  egy mozdulattal előhúzható a sok lim-lom közül, ami ugye a női táskák jellemzője.:D

Így aztán el is fogyott ( sajnos )  az összes anyagom.:)


Ha pedig kedvet kapnátok a varráshoz, szokásomhoz híven, készítettem egy kis animációt a varrás folyamatáról amit itt megnézhettek : 
Táska lilában

3 megjegyzés:

  1. nagyon szépek a táskáid! ízlésesek, különlegesek::))

    VálaszTörlés
  2. Üdv

    Gyönyörűek a táskák, esetleg lehetne varratni is teljesen beleszerettem a 2. Képen láthatóba.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...