2012. október 27., szombat

Kék ....

csillagokat készítettem ma . Ebből a színből elég sok árnyalat áll rendelkezésemre.
El fogom készíteni más színösszeállításban is!    Szeretem ezeket a  hagyományos blokkokat.   A csillag kész mérete 12"x12".   Én mindig készítek egy  "gyakorló" darabot.   Ez jó lesz az összeállításnál és később is, mert elteszem vele a szabás méreteit is. Papírra rajzolom a blokk szerkezetét  , kiszínezem. / tervezek :) /  és ez alapján számolom ki egy-egy folt nagyságát. Itt nem kellett sokat variálni, mert mindig 4 1/2" indultam ki. Világoskék háromszögnél átló mentén négyfelé vágtam a négyzetet és a kis mintásnál is.Aztán összevarrtam. A sötétkék-világoskék négyzet pedig gyors technikával készült I T T megnézhetitek .



A hátoldalát is megmutatom, már csak a vasalás miatt. Minden varrást szétvasaltam( a teljes blokkban is).
Továbbiakban pedig a sorokat készítettem el és varrtam össze egy csillaggá. Íme az eredmény:


Tetszik! Nektek? Már  gondolatban "varrom" a következőt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...