2012. november 21., szerda

Anyagmaradékok....

minden varrással foglalkozónál akad bőven :D Mert majd jó lesz valamire...aztán elfelejtődik és tovább gyarapszik. Az elején még megpróbáltam én is vmi szisztéma szerint gyűjtögetni, de aztán.....
A csillagos blokkjaimhoz válogattam az anyagjaim között és feltűnt, milyen sok zacskó van tele mindenféle ronggyal. Négyzetek, csíkok és kisebb nagyobb még szabható darabok.

Gondoltam varrok egy blokkot, amiben "gondolkodás" nélkül illesztem  össze az anyagokat. Na és ahogy szokott lenni beindult az "agyam"..... és ez lett belőle
 Tetszett az eredmény és most már igyekeztem ehhez a meglévő két csíkhoz  igazítani a következőt, ami már lassabban ment, mert ugye.... fogytak a rongyok ....:)

Tudjátok, azért az érdekes, hogy most már jól néz ki vízszintesen és függőlegesen is :) Most már csak azt kell eldöntenem falvédő legyen vagy gyerektakaró ? Ettől függ a keretezés mérete és színe...Még keresgélek az anyagjaim között ......



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm :) Hamarosan megmutatom a végeredményt , most van tűzés alatt és mint mindent ezt is kézzel tűzöm.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...