2014. január 5., vasárnap

Csíkok és minták

...következnek most. A maradék csíkjaimat összevarrom egy takaróvá :) Na és persze megint vágok hozzá csíkokat, így aztán sohasem lesz vége :D
Végül is ez is úgy indult, mint a többi ötletem, hogy "csak" kipróbálok egy mintát. A meglévő anyagokat  összeválogattam és megvarrtam az első blokkot...Tetszett, jöhetett a következő...:) Végül rájöttem, hogy ...






még kell varrnom három kicsit és így lesz igazán 1 blokk. Egy hatalmas nagy blokk !   Még varrnom kell három ilyen óriás blokkot, ami kb 80x80 cm méretű  lesz, ami már egy kicsi takarónak elég. De lehet, hogy még kettővel megtoldom és akkor 80 x 120 cm lesz.







Menet közben majd kialakul...:) Szerintem  egész jó lesz. Szerinted ? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...