2014. október 6., hétfő

Nagy párna....

...maradékokból, illetve  maradt egy darab ebből
az anyagból és régóta törtem a fejem mihez kezdjek vele. Maradék anyagjaim rendezgetése, szelektálása közben jutott eszembe, hogy csinálok egy falvédőt .
Kiszabtam három egyforma darabot és körbeszegtem ...elakadtam, mert nem volt megfelelő anyagom a folytatáshoz...újratervezés :)
A három blokkot egymáshoz varrtam és így lett 105 cm hosszú és negyven cm magas...és jött az ötlet, párna lesz , jó nagy párna :)
A hátulját cipzárosra csináltam... I T T megnézhetitek :) vagy  a You Tube csatornámon .


Most már csak darált szivaccsal kell megtöltenem és kész, jöhetnek az unokák :)



1 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...