2014. november 25., kedd

Zsebes tartó...

elkészítése következik. Az előkészületek megvoltak, terv a fejemben...varrás következik  :)
Nem variáltam sokat, a blokkokat rátűztem a flízre , illetve egyenesen rávarrtam.
A megfelelő méret kialakítása miatt hozzávarrtam a falvédő anyagából egy egy csíkot.
A zsebes résznél a hátulját elfedtem egyszínű anyaggal....

 A következő lépésben összeállítottam az egészet és tettem a hátoldalra táska merevítőt és magát a hátlapot
Elkészítettem az akasztókat és felülre rávarrtam, majd körbeszegtem az egész tartót


Már majdnem kész :) Csak vissza kell varrni kézzel ( természetesen ) a szegőket és gomblyukazni ...gombot varrni :D

Íme a végeredmény
Ügyes vagyok ! Jó lett ! Nektek tetszik? :)




1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...